Sunday, November 4, 2018

BBM3410: TUGASAN UNTUK MENYIAPKAN FYP 

Minggu ni kami semua agak sibuk bagi menyiapkan FYP.. nampak je kami ni macam normal boleh makan, jalan, berdiri, pergi kelas.. tapi dalam otak ni dah macam tanduk rusa.. bercabang - cabang.. dah tak tahu mana satu nak buat..hahah kelakar jugak bila difikirkan.. sorang kesana, sorang kang jumpa dekat sini tengah cari bahan.. kami ni ibarat macam semut tengah cari makanan.. melilau tak tentu pasal..haha

 jadi saya pula mula jugak bernyibukkan diri ke sekolah rendah kebangsaan talang sebab tajuk saya tentang tahap penguasaan bahasa melayu sebagai bahasa kedua bagi murid orang asli..jadi saya pun pergilah berkampung di sekolah tersebut untuk mendapatkan input - input yang penting.. banyangkanlah saya berulang alik dari serdang ke negeri sembilan selama 3 hari berturut.. allahu... sakit jugak.. dengan kosnya lagi..rasa menyesal jugak ada buat tajuk ni dan menyesal jugak tak cari bahan dari awal.. hmmm..sedih... 

prof nak tengok tak gambar saya dengan murid orang asli tu? mereka dah maju tau tak macam apa yang kita fikirkan.. dah tak macam orang asli dulu - dulu..dah kacak - kacak dan manis - manis belaka rupanya.. 




BERSAMA MURID ORANG ASLI





MURID ASLI DARJAH 6 






No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Kalendar Penyerahan tugasan akhir iaitu kalendar.. rasa sedih juga lepas ini dah tak jumpa lagi dengan prof.. Dah tak boleh g...