Thursday, October 11, 2018

BBM 3410: TUDUNG BAWAL BY NADY'S

hai prof....😁
selamat petang..

kalini saya nak buat blog tentang tudung saya sendiri..saya dah setahun lebih berniaga online tudung saya sendiri dan alhmdlh dapat maklum balsa yang positif dari pelanggan terutamanya pelajar UPM.. dan syukur juga dengan wang jualan tudung tu saya dapat menambah pendapatan dari mengaharpkan duit PTPTN yang sememangnya tidak cukup..

Buat pengetahuan semua saya menjual tudung bawal bidang 45 sahaja... walaupun ramai yang memintak untuk saya menjual bawal bidang 60 dan selendang tapi saya perlu menimbangkan dahulu semua permintaan itu dan saya harus mengambil masa untuk memikirkannya sedangkan saya ni hanya cuma pelajar yang penuh dengan masalah kerja kursus dan FYP..haha

tapi takpa..tu semua dugaan...saya terima semua ini dengan fikrian terbuka...dibawah ni syaa sertakan koleksi design corak tudung - tudung saya.. mana tahu follower saya berminat untuk membelinya..hihi...
































No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Kalendar Penyerahan tugasan akhir iaitu kalendar.. rasa sedih juga lepas ini dah tak jumpa lagi dengan prof.. Dah tak boleh g...