Thursday, October 11, 2018

BBM 3410: BIRTHDAY GIRL 11/10/2018 


Tanggal 11 Oktober 2018, hari khamis... hari paling bermakna bagi saya iaitu hari lahir syaa yang ke 24 tahun.. alhamdulillah kehadrat Ilahi ALLAH telah melanjutkan usia saya, dapat saya melanjutkan pelajaran di universiti ini lagi.. dan alhamdulillah juga allah temukan sya dengan prof mengajar subjek ini seperti pensyarah yang lain juga.. tapi benda paling menyedihkan ialah hari lahir juga di kolej tiada bekalan air.. nasib ada simpan air.. kalau tak macamana saya nak wiwi nanti..😅

Saya juga  berharap semua rakan - rakan saya untuk mendoakan saya ya.. mohon maaf salah dan silap saya kepada rakan - rakan semua sekiranya saya sering kali menyakiti hati atau gurauan sya tiap kali bergurau agak terkasar.. maklumalah dah 24 tahun ni rasa dah bertambah matang sikit lah..cuma kadang - kadang perangai tu tak berapa okey sebab mood gila sampai..haha..

okeyyy..tu saja lah...tulis banyak - banyak bosan pulak nanti..hahah.. tata titi tutu😎









No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Kalendar Penyerahan tugasan akhir iaitu kalendar.. rasa sedih juga lepas ini dah tak jumpa lagi dengan prof.. Dah tak boleh g...