Tuesday, September 25, 2018

Assalammualaikum. salam sejahtera semuanya terutamanya Prof. Madya Dr. Normaliza bt Abd Rahim...

Hai Prof..❤

Hari ini Prof suruh saya perkenalkan diri. saya rasa terharu sangat sebab Prof teringin nak berkenalan dengan saya..hi hi✌

Nama saya Fatin Nadia binti Busu.. berumur 24 tahun dan berasal dari negeri sembilan...
saya merupakan pelajar bahasa dan linguistik melayu di Universiti Putra Malaysia💕

Saya sebenarnya baru saja belajar buat blog ni.. tapi bila Prof kata kena buat blog saya cuba sebaik mungkin.. mesti prof bosankan baca blog saya ni. haha

Tak mengapalah prof, biarlah saya ni buta IT asalkan saya dapat tengok prof senyum pon jadilah..hi hi

Ok lah nanti kita jumpa lagi ye. saya nak buat post seterusnya pulak..bye2😁


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Kalendar Penyerahan tugasan akhir iaitu kalendar.. rasa sedih juga lepas ini dah tak jumpa lagi dengan prof.. Dah tak boleh g...